Megváltozott munkarend – Update

Tisztelt Partnerünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a megváltozott körülmények ellenére cégünk továbbra is üzemel és partnereink rendelkezésére áll.

Az előző csaknem két hetet home office-ban töltöttük és megbizonyosodtunk arról, hogy a személyes kapcsolattartáson kívül minden egyéb tevékenységünket ugyan olyan hatékonysággal vagyunk képesek ellátni, mint korábban.

A koronavírus járvány kockázati szintjének változása miatt és a fertőzés terjedésének akadályozása/lassítása érdekében – munkatársaink és ügyfeleink egészségének védelmében – az alábbi lépéseket tettük:
 •    Munkatársaink otthonról dolgoznak, irodánkban megszüntettük az ügyfélforgalmat.
•     Az É26 irodaépületben ügyeleti rendszert vezettünk be, hétköznap 9:00 és 15:00 óra között.
•    Áru átvételére a földszinti recepció mellett van lehetőség, ahol biztosítani tudjuk a kontakt mentes áru átvételt – átadást.
•     Áruvásárlásnál a készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőséget határozatlan időre felfüggesztjük. 
•    Áruátvételi és áruátadási igényeiket legalább egy munkanappal korábban az adott terület adminisztrációja felé kérjük jelezzék:

Minden kedves ügyfelünknek erőt és egészséget kívánunk a szokatlan és megpróbáltatásokkal teli időszakhoz!

Vigyázzon mindenki magára!

üdvözlettel:
a Luminis csapata